miercuri, 19 octombrie 2011

Mesajul săptămânii - 281, 282 Jurnalul Sfintei Faustina Kowalska

Simt că misiunea mea nu se va termina odată cu moartea mea, ci cu ea va începe. O, suflete care vă îndoiţi, voi ridica pentru voi vălurile cerului, ca să vă convingeţi de bunătatea lui Dumnezeu, ca să nu mai răniţi prin neîncredere preadulcea Inimă a lui Isus. Dumnezeu este Iubirea şi Milostivirea.

La un moment dat, Domnul mi-a spus: Inima Mea a fost cuprinsă de o mare milostivire faţă de tine – copila Mea cea mai scumpă – când te-am văzut sfâşiată de marea durere pe care ai îndurat-o, căindu-te de păcatele tale. Văd că iubirea ta este atât de pură şi sinceră, încât îţi dau întâietate între fecioare, tu eşti cinstea şi slava pătimirii Mele. Văd fiecare umilire a sufletului tău, şi nimic nu scapă atenţiei Mele – îi ridic pe cei umili până la tronul Meu, căci aşa vreau Eu.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu