miercuri, 1 iunie 2011

Mesajul săptămânii - 1605 Jurnalul Sfintei Faustina Kowalska

Scrie despre bunătatea Mea, ceea ce îţi vine în minte. – Am răspuns: Cum, Doamne, şi dacă scriu prea mult? – Iar Domnul mi-a răspuns: Fiica Mea, chiar dacă ai vorbi în acelaşi timp toate limbile omeneşti şi îngereşti, n-ai putea să spui prea mult, ci ai proslăvi doar o părticică (9) a bunătăţii Mele – a nepătrunsei Mele milostiviri.
O, Isuse al meu, pune Tu Însuţi cuvintele în gura mea, ca să Te pot proslăvi cum se cuvine.
Fiica Mea, fii liniştită, fă ce îţi poruncesc. Gândul tău este unit cu gândul Meu, scrie deci ce îţi vine în minte. Tu eşti secretara milostivirii Mele, te-am ales pentru această funcţie în viaţa aceasta şi în viaţa viitoare. Aşa vreau, în ciuda tuturor piedicilor pe care ţi le vor pune; să ştii că alegerea Mea nu se va schimba.
În clipa aceea m-am cufundat în mare smerenie în faţa maiestăţii lui Dumnezeu. Şi cu cât mă umileam mai mult, cu atât mai mult mă pătrundea prezenţa lui Dumnezeu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu